piątek, 18 marca 2016

Sport to zdrowie - cz. 1

Pomysł na tą sesję przyszedł mi do głowy w sumie stosunkowo niedawno. Zdjęcia łączące taniec i gimnastykę, gdzie kluczem byłaby sama figura i jej kontury bez dużej ilości zbędnych detali. Nie wszystkie zdjęcia zostały jeszcze zrealizowane, stąd część pierwsza, ale pewnie za jakiś czas i dwójka będzie strzelona - jednak figury związane ze staniem na rękach są mocno wymagające :-)
Sesja powstała z inspiracji kilkoma zdjęciami Wacka Wantucha, przez co nawet jedno ze zdjęć jest moją interpretacją Jego zdjęcia.
Także po obejrzeniu zdjęć, mały stretching i ćwiczymy co kto lubi :-)

Mam nadzieję, że przypadną do gustu, bo i ja mam swojego faworyta wśród nich :-)










2 komentarze:

Bottleofpain pisze...

Wowo szokujące zdjęcie o.O Ale też bardzo efektowne (http://bottleofpainn.blogspot.com/) Bardzo mi się podobają:)

Anonimowy pisze...

super zdjęcia, jest pan bardzo utalentowany